ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ. ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ, ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ 3-4 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΑΞΗ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ 10% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΝΟΣ 23/11/ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΤΟ 67% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΣΤΡΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ 57% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ. ΤΟ 37% ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΠΕΝΙΧΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΤΟ 21% ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ( ΔΙΑΡΚΗΣ ΟΜΙΛΙΑ,ΟΡΘΟΣΤΑΣΙΑ,ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ,) ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΗ. 45% ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΜΙΑ ΠΙΟ ΖΕΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. 59% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΥΓΗ ΣΕ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ .
ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ;
Η ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΩΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΡΙΧΤΕΙ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΟΥ ΕΠΙΟΥΣΙΟΥ, ΟΥΤΕ ΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΣΗΤΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου