30 Ιαν 2009

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ



ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΡΩΪΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Η/Υ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΟΙ Η/Υ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΔΕ, ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ. ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ.
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ , Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ. Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ, ΗΧΟ,ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ, Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ, Ο ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, Η ΛΥΣΗ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΛΗΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ . ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΤΟΛΜΗΣΤΕΤΟ. ΕΔΩ ΤΟ ΤΟΛΜΑ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ. ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ . ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΔΑΜΙΝΟ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΟΤΙ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ , ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ, ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ, ΜΕ ΤΙ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ. ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ; ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟ ΠΙΝΑΚΑ ΟΘΟΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΑΣ. ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΜΑΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ . Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥ, ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ. ΑΛΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ Η ΛΕΞΗ, ΔΕΞΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ. Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΜΑΣ, ΑΚΟΥΜΠΑ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΕΙ ΔΕΞΙΑ. Η ΛΕΞΗ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΙΜΩΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΝΕΣ. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙ, ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΙΟΥ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ , ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟ ΜΙΚΗ ΘΟΔΩΡΑΚΗ, ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΟΥ. ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΙΓΑΙΟ , ΑΜΟΡΓΟ, ΣΠΟΡΑΔΕΣ, ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΚΑΙ ΗΛΙΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΦΩΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΟΥΝ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ , Η ΔΑΣΚΑΛΛΑ , ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ. ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ GOOGLE EARTH ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΙ Η ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΑΚΟΥΜΠΩΝΤΑΣ, ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΟΛΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ, ΠΟΥ ΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ. ΜΕΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΣΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ , ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΦΩΚΙΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΚΟΥΝΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΚΙΑ , ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΦΩΚΙΑ ΠΟΥ ΚΤΥΠΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΑΦΟΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΑΚΟΥΝΕ ΧΑΛΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟ ΜΙΣΑΩΡΟ, ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΥΒΟΣ . ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ, ΑΠΟ ΕΜΠΡΟΣ, ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ. ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΙΚΗ ΠΑΛΑΜΗ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΤΡΟ, ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΒΙΚΟ, Η ΚΥΒΙΚΗ ΠΑΛΑΜΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΛΑΣΜΑ. ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΙΚΗ ΠΑΛΑΜΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΕΝΟΣ ΔΑΚΤΥΛΟΥ, ΤΟ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΙΚΗ ΠΑΛΑΜΗ ΚΑΙ ΜΙΣΗ. ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ , ΕΝΩ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΠΙΑΝΟ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗ ΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ.
ΑΥΤΑ, ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ, ΝΑ ΨΑΞΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ. DVD, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, VIDEO,ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΙΝΗΣΗ. Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ, ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ, ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ. ΜΕ 800 ΕΥΡΩ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΙΝΑΚΑ, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΩ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: