3 Μαρ 2013

" ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ" ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.


 ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ, ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΑ ΔΥΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ,
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΛΕΟΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΟΣΑ " ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ " ΦΗΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΣΝ ΓΙΑ ΤΟ " ΚΑΛΟ " ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΕΡΗΜΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ" ΘΑΥΜΑΣΙΑ ", ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ.
ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.
                 Ευχαριστήριο προς τους Βουλευτές μας
και όχι μόνο

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω, μέσα από την καρδιά μου, τους κυβερνητικούς Βουλευτές του νομού μας κ.κ. Τσιάρα, Ταλιαδούρο, Σιούφα και την κυρία Σκόνδρα, επειδή είναι από αυτούς που μου στάθηκαν αλλά και μου δίδαξαν εμπράκτως τις έννοιες της «συνεισφοράς» και «των ευθέως ανάλογων ποσών».
Μπορώ να είμαι υπερήφανος, όχι μόνο επειδή με εκπροσωπούν οι παραπάνω Βουλευτές, αλλά επειδή, λόγω των ενεργειών τους, μπορώ και συμβάλλω πλέον παραπάνω από τους άλλους στην ανόρθωση της καθημαγμένης οικονομίας μας.
Ήδη από 1ης Μαρτίου είδα, με πολλή υπερηφάνεια (εκτός όλων των άλλων επιβαρύνσεων), μηνιαία μείωση στο εκκαθαριστικό μου 101,94 ευρώ (στο δικό μου, γιατί υπάρχει και της γυναίκας μου). Είναι η «συνεισφορά» που σε κάνει να αισθάνεσαι ξεχωριστός. Ο λόγος ότι έχω 4 παιδιά. Δόξα τω Θεώ, γιατί αν είχα δύο ή ένα ή καθόλου παιδιά, η χαρά μου θα ήταν αναλόγως μικρότερη ή και μηδενική. Πρωτόγνωρο στα παγκόσμια οικονομικά δεδομένα και συνταγματικά ορθό. Όσο περισσότερα έξοδα έχει κάποιος, τόσο μεγαλύτερη και η επιβάρυνση. Είναι «τα ευθέως ανάλογα ποσά»…
‘Όμως, καλοί μου άνθρωποι, δεν φταίτε εσείς, γι’ αυτό και σας ευχαριστώ. Ως μέλη της τρικομματικής παράταξης «Τσολάκογλου», με ό,τι αυτό σηματοδοτεί για τα εθνικά και οικονομικά μας πράγματα, κάνετε καλά και ευσυνείδητα τη δουλειά σας. Εμείς που σας ανεχόμαστε, έχουμε σχιζοφρενική συμπεριφορά. Που ενώ γκρινιάζουμε, σας καλούμε στις «πίτες μας» και ύστερα σας λέμε και «παιδοκτόνους». Εμείς που αναρωτιόμαστε:  «Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;», αλλά δεν κάνουμε τίποτα, είμαστε οι προβληματικοί.  Εμείς, που δεν βουλιάζουμε τις πλατείες και τους δρόμους με την αγανάκτησή μας. Εμείς, που ούτε καν με τους Βούλγαρους δεν μπορούμε να συγκριθούμε, για να διδαχθούμε αν είναι αποτελεσματικές οι συγκεντρώσεις και τα συλλαλητήρια. Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές.
Δεν έχω λόγια, λοιπόν,  να σας ευχαριστήσω. Μόνο επιτρέψτε μου να κρατήσω την        α-λήθεια  (α στερητικό, όχι στη λήθη). Να είστε σίγουροι πως δεν θα σας ξεχάσω.  Και εύχομαι και ελπίζω να υπάρξουν και άλλοι σαν εμένα που δεν θα βρεθούν επιλήσμονες στην κρίσιμη στιγμή.
Θα ήταν βέβαια παράληψη, αν κοντά σε σας, δεν ευχαριστούσα και τον Δήμαρχό μας, όπως και την πρόεδρο του συλλόγου Πολυτέκνων (και νυν Αντιδήμαρχο), μιας και στην θητεία τους ως τώρα, πρόλαβαν και υλοποίησαν απόφαση του προηγούμενου Δημάρχου μάλιστα, όπως μου ειπώθηκε, για αύξηση της τιμής του νερού σε πολύτεκνους με οικογενειακό εισόδημα άνω των 20.000 ευρώ!!! Ευτυχώς, στον Δήμο όπως και στο κράτος, δεν υπάρχει ασυνέχεια. Βρήκαν, εύστοχα, τους τόσους πολλούς και συγχρόνως τόσο πλούσιους συντοπίτες μας.
Ευχαριστώ, εκ βάθους καρδίας, όλους τους παραπάνω.
Και μη χειρότερα. Το μόνο αληθινό μέσα στην ψευτιά  σας.
Με τιμή
Γιώργος Ηλ. Τσιτσιμπής


Δεν υπάρχουν σχόλια: